Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en bra start på lördagen. Kanonfrukost och vrålsnygg klocka!Lååånga lördagsmorgnar är de bästa.
![]()
Och för alla er som undrar, ja, banan och hjortron funkar kanoners till havregrynsgröten![]()
Den är god.Tydligen sjörövare i stan. Lugnar mig med en bärs
![]()
Ser ut som att du står för maten den 14/9Hustrun trollade ihop det här av rester i kylen.
![]()
Lammytterfilé med kantarell, Karl Johan o paprika till pastan.
Vad har man ett ollonclip till? kanske skall vara glad att det inte var med på bild.
Tänkte inte ta med hushållerskan.Ser ut som att du står för maten den 14/9
Ser ut som en bra start på lördagen. Kanonfrukost och vrålsnygg klocka!
Perfekt!Joorå, plus kokt ägg på det så blev man mätt![]()
Mm är fortfarande förälskad i min DJ (skulle vara ett eventuellt tavelbyte då..), men börjar bli lite "rastlös" med att vara owg![]()
bra shopping bilPå väg till ICA i shoppingbilen
![]()
Perfekt!
Ja, DJ är alltid toppen! Använder du jubilee på din nåt? Tycker det är snyggt. Jo jag känner igen rastlösheten. Min Oris är den enda värd att nämna hos mig. Provat den mindre omegadykaren?
Mvh
Åhfan, är det idag? Där skulle man varit..På väg mot Red Hot Chili Peppers
![]()
Tror jag vad jag vill om...Byter om inför kvällens 50-årskalas.
(Inte mitt eget... Så j-la gammal är jag inte!)
![]()
Google is your friend! (Ett objektiv till telefonen)Vad har man ett ollonclip till? kanske skall vara glad att det inte var med på bild.![]()
Så fel jag läste,Google is your friend! (Ett objektiv till telefonen)![]()