• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

20161102_135028.jpg
 
Känslan när det är klart är magisk, visar sig dessutom att affärsjuridik är kul! Lycka till!

Kul att höra! :) Jag har lite erfarenhet från sommarnotarietjänst och uppsatspraktik, men båda dessa ger ju lite känslan av att arbeta "på låtsas" tyvärr. Får man fråga vilken/vilka verksamhetsgrupper du jobbar med?
 
Kul att höra! :) Jag har lite erfarenhet från sommarnotarietjänst och uppsatspraktik, men båda dessa ger ju lite känslan av att arbeta "på låtsas" tyvärr. Får man fråga vilken/vilka verksamhetsgrupper du jobbar med?

Kul! Jag hade samma erfarenhet innan jag började "på riktigt" och det är ju alltid bra. Jag jobbar främst med obeståndsrätt och allmän bolagsrätt. Men det blir ganska gott och blandat!
 
Kul! Jag hade samma erfarenhet innan jag började "på riktigt" och det är ju alltid bra. Jag jobbar främst med obeståndsrätt och allmän bolagsrätt. Men det blir ganska gott och blandat!
Kul! Ville luska lite i om vi möjligtvis var blivande kollegor, men jag börjar i Capital markets. :) Ser fram emot att tävla i desk diving-bilder på kommande klockor ;)
 
Tillbaka
Topp