Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan nog fixa till ett hyfsat pris funkar bra att skicka med posten.Och jag kan bara hålla med, på en Toast Skagen så går det lätt ned, dessvärre kan vi nog inte köpa Kalix löjisen söder över, jag har inte sett någon iaf.
Kan nog fixa till ett hyfsat pris funkar bra att skicka med posten.
Dra ett PM om du vill ha några burkar.
Så nöjd med att jag också har en!Tudor 79500
Skicka ett personligt meddelandeKallas...drar i väg ett PM, stort TACK!
Vit exp2, rätt ok, eller hur+3 jämfört med -3 igår. Dessutom lite vettigt fotoljus ...
Vänta bara tills du får mitt problem; dottern köpt lght och vill göra om denMot möbelaffärer.. Dottern vill göra om sitt rum
Den där loppisklockan du har på armen kan jag köpa för en hundringFörsöker sälja på loppis i Höganäs, går sådär.
Låter dyrt men vad gör man inte för sin dotterMot möbelaffärer.. Dottern vill göra om sitt rum
Ja, det var kanske inte sista gången...Lät frun rasta DJn idag och konstaterade att den gör sig sjukt bra på henne.