Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag beklagar den oerhörda förlusten. Sänder en tanke till dig och de dina.På väg ut till kyrkogården för att tända ljus vid dotterns grav
Tack, det värmer
Ja det gör det verkligen, men tyvärr så har det blivit en bristvara i dagens samhälleÄr det minsta man kan göra, behövs mer värme och medmänsklighet bland oss medmänniskor!
Ja det gör det verkligen, men tyvärr så har det blivit en bristvara i dagens samhälle
Nej nån ljusning ser man ju inte direkt, men hoppet är ju det sista som överger en, nån förändring måste det bliSå är det, och det ser väl inte ut som att det är på väg att bli bättre heller tyvärr den närmaste tiden. Vi får väl hoppas på att den yngre generationen kan hitta rätt väg till den iaf!
Vi är bäst!Så nöjd med att jag också har en!
AmputeraVarning för känsliga tittare... Behöver jag sy den här skiten? @Undersköterskan och alla ni andra. Alsolsprit & rengjort. Se miniatyrbilder.
Tack på förhand!
Varning för känsliga tittare... Behöver jag sy den här skiten? @Undersköterskan och alla ni andra. Alsolsprit & rengjort. Se miniatyrbilder.
Tack på förhand!
Jävlar va fint !Nu ska det stekas
En till mig och en lite mindre till frun.
Det är en lågoddsare... Kul!Spännande...kan gissa vilken klocka faktiskt.
skrev en recension jag oxå idag
Aj!!!Varning för känsliga tittare... Behöver jag sy den här skiten? @Undersköterskan och alla ni andra. Alsolsprit & rengjort. Se miniatyrbilder.
Tack på förhand!
Sänder en stärkande hälsning från mig.Håller ju på med mitt föräldrahem. Stannade upp mitt i allt elände såg denna, blev lite gladare och tänkte på @LongCon !
Håller ju på med mitt föräldrahem. Stannade upp mitt i allt elände såg denna, blev lite gladare och tänkte på @LongCon !
Ha hah! Riktigt rolig liten bildsvit där!Jag är full