En rejäl vintagepjäs idag - Seiko 6105-8110.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väljer röd slips till kvällens julfest på jobbet. Lutar mot en sofistikerad Winnie the Pooh som läser The Times. Normalt sett tycker jag att slips är jävulens påfund, men vad gör man väl inte för att chocka sina arbetskamrater ...
![]()
Sprit är så jädra gott, det kan inte upprepas nog ofta.Dricker sprit på hotell. Blev otroligt nog uppgraderad till en stor suite. Dags att köpa trisslott kanske!
![]()
Hotellet är bra. Vi lägger utländska gäster där. Tänkte med på puben. Riktigt ruskigt klientel där ibland. Ojojoj.Elite Eden Park är ett kanon Hotell, för att inte talas om deras kanonrestaurang Miss Vonn
Bor alltid där när jag besöker huvudstaden, krypavstånd till det mesta
En av få Hotell i city med aircondition..
Hotellet är bra. Vi lägger utländska gäster där. Tänkte med på puben. Riktigt ruskigt klientel där ibland. Ojojoj.
Haha man måste ju ha lite gott uppe på kexen så det vart olika ostar på dem till kaffet. Skulle ha dom till whiskyn men värkar inte hinna med det innan dom blir uppätna.Din lilla gottegris där!
Mmm, fokus borde vara på klockan dock.. Bakläxa!Står bland alla turister och fotar NK julskyltning, dock är jag den enda som fotar klocka...
![]()
Dags för fika igen det blir saffrans semla och caramel macchiato till det.![]()
Köpt ny kudde idag.
![]()
Haha man måste ju ha lite gott uppe på kexen så det vart olika ostar på dem till kaffet. Skulle ha dom till whiskyn men värkar inte hinna med det innan dom blir uppätna.
Vilket asMini gtg.
![]()
![]()
Ja det stämmer som du säger. Men vad gör man när syrran har med sig godsaker hem, från kaffebaren där hon jobbar då går det inte att hålla fingrarna borta så är det bara haha.Haha...men va fan, ännu mera GÖTT, är ju lördag imorgon min vän, det är då man får moffa i sig
!
Ja det stämmer som du säger. Men vad gör man när syrran har med sig godsaker hem, från kaffebaren där hon jobbar då går det inte att hålla fingrarna borta så är det bara haha.
Ja vad ska man säga. kan inte annat en säga att jag ÄLSKAR ost så är det bara hehe.Hehe...lite gott ja, men du har ju en hel ost min vän!