Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner också en som kallas fakiren lite roligt namn faktiskt fick det när han sysslade som Fakir som ung.Eldade på lite i stugan idag. Härligt!
I morgon bär det av med fakiren till stockholm. Upp 4:20 inte kul.
![]()
bor du där?? ser gott ut!Är hemkommen för en stund sen och har med mig lite godsaker som rökta korvar och kött från ren, rökt sik och det goda samiska brödet gahkku eller ett aannat ord för det är glödkaka som påminner lite om våra tunnbröd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nä tyvärr så gör jag inte det, men har tur att ha vänner som som gör det. Och jag kan bara säga att allt är riktigt gott.bor du där?? ser gott ut!![]()
Och låter maken sköta hushållsbestyren, det är du värd.![]()
Julmyser.
Japp. Så är det. Det är sen gammalt.Och låter maken sköta hushållsbestyren, det är du värd.![]()
@Kejsaren är nog amatör i jämförelse även om han kämpar på tidiga morrontåg.Känner också en som kallas fakiren lite roligt namn faktiskt fick det när han sysslade som Fakir som ung.
Tyckte maincard och co-maincard var feta![]()
Vilken depp!Missade precis sista bussen till civilisationen. Blir sen till morgonmötet kl 09.00 imorgon.![]()