Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg den där, var har du fått den ifrån?Testar nyss hemkommet svart pvd-nato.
Lätt behandlat med sandpapper.
Känns ok.![]()
![]()
Spännande. Samisk öl? Antar att det är något väldigt modernt, för det är väl inget samer pysslade med utan något "Svenskt"?Ser på tv och njutit av en flaska samisk öl från Gällivare.![]()
![]()
Grattis!! Bättre sent än aldrigFirar att jag som 35åring äntligen tagit körkort!![]()
Snygg den där, var har du fått den ifrån?
Tyckte svart nato funkade bäst faktiskt.
Snyggt!! GrattisFirar inköp av nytt ur med middag på kvarterskrog
![]()
Grattis till körkort.Firar att jag som 35åring äntligen tagit körkort!![]()
TackarSnyggt!! Grattis
Grattis!Firar att jag som 35åring äntligen tagit körkort!![]()
Det är tre kompisar och en av dom har samisk ursprung.Och dom ville ha lite samisk inspiration på den. Med smak av hjortron och lingon och fjällvatten,så det vart lite speciell smak på den. Skulle inte dricka den en hel kväll om man skulle gå ut.Spännande. Samisk öl? Antar att det är något väldigt modernt, för det är väl inget samer pysslade med utan något "Svenskt"?
Var den god? Var det några kul smaker som skulle vara typiska "samiska"?![]()
vilken underbar fru... var rädd om henneHustrun kom hen och överraskande med en överbliven julmacka.
![]()
Ölen fick jag stå för själv.
Grymt! Stort grattis!Firar att jag som 35åring äntligen tagit körkort!![]()