Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bakis?
Ser nästan ut som det varit ätet en gång redan.
Snitsig clasp må jag säga!
Jag trivs väldigt bra med min nya INOX. Den känns riktigt gedigen, klart prisvärd.![]()
Du öppnade väl med Inoxen.?Vi tar en bärs.
![]()
Förlåt, det glömde jagDu öppnade väl med Inoxen.?![]()
Är 31:an fruns, eller funkar den för guttar? Måste oftast höra till damernas arsenal va?Jämför Rolex-storlekar när sonen med flickvän är på besök. 31, 36, 40 och 42mm, alla utan AR vilket är en rejäl utmaning vid blixtfoto ...
![]()
Ingen skada på glaset på den svarta Exp II'an utan bara kladd som jag missade ...
![]()
HahaSer nästan ut som det varit ätet en gång redan.![]()
Är 31:an fruns, eller funkar den för guttar? Måste oftast höra till damernas arsenal va?
Ah, slarvigt läst av mig.Trodde det gick att gissa sig till med tanke på bildtexten "...när sonen med flickvän är på besök." ...
Skål på dig!
![]()
Hur funkar den på Tropic? Känns den mer lättburen och följsam?Dags att checka ut, mot Arlanda och vidare till civilisationen![]()
Godkänd men inte fantastisk. 3 ⏱ av 5.Betyg? Gillar närproducerat och julöl så är klart intressant att veta!