Lite mellandagsmys i Malmö!!
![]()
![]()
![]()
Fram med plånkan bara och köp på dig ett gäng @TheTaleTeller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite mellandagsmys i Malmö!!
![]()
![]()
![]()
Hörde att "Halloween-Clive Barker" fått kritik för sina barnböcker, de var tydligen otäcka...?Lite mer paketöppning, fick även ett gäng filmer hem i brevlådan idag!
5st skräckisar/Rysare och så Hitta Doris subban!
![]()
![]()
7:an?Testar wr på iPhonen och Ploppen
![]()
Själv har jag tappat räkningen!![]()
Intar Dagens femte enhet kaffe.
Grymt. Då ska jag testa det med inom kort!Japp, tidigare modeller hade inte mått så bra av det![]()
Grymt. Då ska jag testa det med inom kort!
Hur djupt vågar man gå? Såg en youtube film där de tog ner klockan till 10 m, men det kanske är att utmana ödet...!
Som en sann paneristi byter jag band under dagen. Skum blå färg på glaset.
![]()
![]()
![]()
En meter borde telefonen klara. Ska testa det.Klockan klarar det
Men telefonen tar jag inte så djupt, drar på ett vattenskyddat skall isf
Måste nog skaffa en hund nu!Tar en dusch och låter klockan vila. Samma klocka kommer nog delas en och annan gång nu. Jag är löjligt förtjust och glad över julklappen jag fick av min hund...![]()
Hundar är mkt bra jultomtarTar en dusch och låter klockan vila. Samma klocka kommer nog delas en och annan gång nu. Jag är löjligt förtjust och glad över julklappen jag fick av min hund...![]()