• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_8416.JPG
Vi trivs ihop oris och jag
 
@Affe det här är min äldsta kattkompis, fyller 12 den 18 januari! Han går aldrig på axlarna utan funkar mer som en vetevärmare!
IMG_0972.JPG

Mysigt mannen, ni är ett GRYMT par du han, får väl jämföra med en av mina som bara ska hänga som jag vet inte vad, man får bära runt han som en liten bebis :D tills han tröttnar, som nästan är aldrig! Då får man köra godistricket, skramla med grabbarnas kattgodis, får då hoppar han ner så att han kan käka...
 
Mysigt mannen, ni är ett GRYMT par du han, får väl jämföra med en av mina som bara ska hänga som jag vet inte vad, man får bära runt han som en liten bebis :D tills han tröttnar, som nästan är aldrig! Då får man köra godistricket, skramla med grabbarnas kattgodis, får då hoppar han ner så att han kan käka...
Går inte att vara utan en burk med kattgodis! Perfekt vid alla möjliga tillfällen:)
 
Sitter hemma och prövar lite nyligen hemkommna band till min Black Bay Blue - Gillar verkligen detta textilband med läderbaksida och viklås.
 

Bilagor

  • IMG_0954.JPG
    IMG_0954.JPG
    84.4 KB · Visningar: 94
  • IMG_0959.JPG
    IMG_0959.JPG
    107.6 KB · Visningar: 88
  • IMG_0961.JPG
    IMG_0961.JPG
    117.3 KB · Visningar: 90
  • IMG_0968.JPG
    IMG_0968.JPG
    124.8 KB · Visningar: 87
  • IMG_0965.JPG
    IMG_0965.JPG
    126.5 KB · Visningar: 86
Tillbaka
Topp