• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_2505.JPG
IMG_2507.JPG
Pojken köper sin första klocka för egna pengar,65kr på Kjell o Co :) man blev ju alldeles rörd:angel:
 
@laketwig och @Affe jag ångrar ALLT positivt jag någonsin yttrat om detta vita helvete!:banghead::arghh: Alla som är äldre än 12år och gillar detta är ........!:hungry::wideyed:
IMG_1002.JPG

Haha...visste att du skulle komma till sans, insikt min vän ;), finns inget positivt att säga om det vita HELVETE :D, JA, förutom om man är 12 bast eller yngre och precis fått en pulka i julklapp!
 
Snygg bricka, bra gjort! Vad körde du för material på tyget? Som svar på din fråga skulle jag rekommendera något på länk! :)

Man tackar!

Skrev nyss ett litet inlägg om hur jag gick till väga :) https://klocksnack.se/threads/egen-klockbricka.65824/#post-1688133

Tudorn är på länk så det kreteriet är uppfyllt. Skulle egentligen villja ha en flygare - typ en Stowa. Gillar historina skarpt men det är ju ingen här inne som vill sälja en till mig :banghead:
 
Tillbaka
Topp