• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Testar Lume

IMG_4752.jpg
 
Mycket underhållning kvar med andra ord! Jag äskar att plöja en bra serie :D här blev det den omtalade norska "Skam" alla pratar om i väntan på nya GOT avsnitt. Hoppas osten smakar :) Trevlig kväll

Ja, hur var Skam? Alla snackar om den verkligen, och jag har noll koll, som vanligt :p Är den värd att se?
 
Den är fan lite rolig och handlar ju om tonåringar i gymnasiet, den tid då alla som kollar kan känna igen sig i antar jag :) därför den blev populär tänker jag. Och sevärd kan jag tycka
Inne på säsong 2 nu. Kan väl inte (längre) relatera men den är sevärd och korta avsnitt.

Bra skådespelare och de skildrar de åren jäkligt bra.
 
Helvete!
Trodde att jag hade kylen full med ost, inte då!
Lanco och jag måste visst ta en liten promenad!
IMG_1040.JPG
Blir ett test av både mig och klockan!

Satan vad kallt ni har det. Jag tycker uppsala är fruktansvärt nu och här ere inte hälften än det du har :D

I Göteborg ligger vi på ca -11,6
image.jpg


Huva! Riktigt friskt ute idag. Här uppe har vi -26, man drar sig för att gå ut med vovven!

IMG_0086.JPG


Arvidsjaur igår! :pirate:
 

Det går sakta men säkert framåt med ca 4 ord i minuten. Bonus jobb med dyselexi som det borde heta men mobilen säger visst dyslexi...

Pluggar till Digital Rådgivare med design thinking I fokus :)
Kul, Digital Rådgivare har jag aldrig hört talas om tidigare. Det kommer gå galant, bara utnyttja din kontakt på företaget du skriver mot och din handledare så löser sig allting:)
Går själv Systemvetenskap så har stött på begreppet "Personas" ett par gånger. Mitt examensarbete börjar om två veckor, har ett område forskningsfråga, dock har jag ingen som helst aning om vart jag ska börja, haha
 
@Triumf :hilarious: respekt till er där uppe i stugorna! Som badar ute i januari och bygger hus själva o_O det är beundransvärt att ni klarar -40 :D jag hade emigrerat, är känslan åtminstone.
 
Tillbaka
Topp