Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En GMT med ett sånt insert i snålblåsten är fan inte helt fel...
God morgon @Affe från kaffemuggen!
Min attityd är finare klocka, finare band. Brydde mig tidigare inte så mycket om bandens kvalitet men har verkligen ändrat åsikt med tiden. Nu kör jag nästan bara äkta vara och värdesätter ett fint band. Alltså din klocka är värd ett äkta band.Hirsch grande duke på reverson. Yes or no?![]()
Vad är attityden gentemot präglade band?
Helt enig slå ihop alla trådar till en mastodont tråd som omfattar klockor.Gissa, dubbeltråd. Vad gör du och din klocka borde också slås samma med denna, fyller EXAKT samma funktion.
Det stora måndagsglaset, GT o'clock!Tar stora måndagskoppen
![]()
Det stora måndagsglaset, GT o'clock!
![]()
Provade att köra på lite skokräm för att få tillbaka lystern i ödlan. Funkade braMin attityd är finare klocka, finare band. Brydde mig tidigare inte så mycket om bandens kvalitet men har verkligen ändrat åsikt med tiden. Nu kör jag nästan bara äkta vara och värdesätter ett fint band. Alltså din klocka är värd ett äkta band.![]()