Hoppas du mår efter omständigheterna väl! Krya på digOpererad och lagom groggy.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas du mår efter omständigheterna väl! Krya på digOpererad och lagom groggy.
![]()
Du har inte förstått att Han alltid vill ha en chokladkaka om ifall att men när du äter upp dem måste det köpas nytt...Ja du har så rätt. Tänk om han bara köpte choklad till mig en gång om året i stället för att tillhandahålla ett kontinuerligt flöde. Hu!
Hemska tanke! Dock skulle jag överleva utan choklad längre än utan glass..Ja du har så rätt. Tänk om han bara köpte choklad till mig en gång om året i stället för att tillhandahålla ett kontinuerligt flöde. Hu!
Det får vi onekligen se! Fast det måste ju finnas en gräns...Spännande!
Det är ju så nuförtiden, man vill ju veta HUR långt Omega tänker gå med alla limited editions? Vart går gränsen?
Är det 50 shades of The moon, eller Black domina of The moon, med latexdressar och dina ( Mona) efterlängtade piskor!
Den som lever får se!![]()
Vad blev resultatet?Tjejen skrapar lotter, jag hejar på!
![]()
Inte så kul.. men chansen finns fortfarande!Vad blev resultatet?![]()
Inte så kul.. men chansen finns fortfarande!
![]()
Ahhh......men ta en ny lott och så önskar jag lycka tillInte så kul.. men chansen finns fortfarande!
![]()
Svårt val men chokladkakan ingår ju i överlevnadskittet.Hemska tanke! Dock skulle jag överleva utan choklad längre än utan glass..
Eller alternativet: idag köpte jag glass med kladdkakesmak!Svårt val men chokladkakan ingår ju i överlevnadskittet.
Vi blev 90 kr rikare på 10 lotterAhhh......men ta en ny lott och så önskar jag lycka tillAlltid spännande med triss, vann själv 60kr 2ggr förra veckan
Ha nu en fortsatt alla
:ans dag!
Grym krigare! Vad är det för ref på denna?
Topp! Hade siktet inställt på en 7t27 men tycker de dragit iväg för mycket.Seiko SNN231. Mycket pang för pengarna i flera bemärkelser. Levererades med svart skinnarmband som snabbt åkte av till förmån för ett NATO. Köp!
![]()
Varför inte bara äta kladdkaka istället för glass med kladdkakesmak?Eller alternativet: idag köpte jag glass med kladdkakesmak!Blev inget smakprov idag men tänker att det kan ju bara vara gott?
![]()
Grattis på födelsedagen!![]()
Firar min 22-års dag, dricker Åländsk öl och medan jag väntar på pizzan!
Ja, den är, enligt mig, supergod!Eller alternativet: idag köpte jag glass med kladdkakesmak!Blev inget smakprov idag men tänker att det kan ju bara vara gott?
![]()
Gratulerar!![]()
Har herrn hört talas om två i en? Tänk, BÅDE glass och kladdkaka i samma förpackning! Det är fantastiskt!Varför inte bara äta kladdkaka istället för glass med kladdkakesmak?![]()
Så bråttom har jag inte, kan äta kladdkaka med grädde först och sedan glass.Har herrn hört talas om två i en? Tänk, BÅDE glass och kladdkaka i samma förpackning! Det är fantastiskt!![]()
Eller glass istället för grädde till kladdkakanSå bråttom har jag inte, kan äta kladdkaka med grädde först och sedan glass.![]()
Grattis på födelsedagen!
Gratulerar!![]()
Stallhagen?![]()