Därom tvista de lärde, men jag respekterar din syn på sakenJag tror seriöst inte att det finns någon bättre än Billy Joel![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Därom tvista de lärde, men jag respekterar din syn på sakenJag tror seriöst inte att det finns någon bättre än Billy Joel![]()
![]()
![]()
Klassisk forever bro!Därom tvista de lärde, men jag respekterar din syn på saken![]()
Dessa är mina husgudar, men nu surrar vi rätt friskt OT känner jag !@Equilibrium här är bästa låten för evigt![]()
Med tanke på vilka tekniska, mekaniska oprövade projekt dessa tyska gossar har genomfört, så vete tusan om det är så OT!Dessa är mina husgudar, men nu surrar vi rätt friskt OT känner jag !
![]()
Och betala för sittplatserna (enligt Wolfgang) !Med tanke på vilka tekniska, mekaniska oprövade projekt dessa tyska gossar har genomfört, så vete tusan om det är så OT!
Låta robotar genomföra hela konserten och själva sitta i publiken, ståpäls!Muzik nonstop!
Nu är jag hemma så det blev inte så roligtBrukar bli de bästa inläggen här...![]()
Digitala klockor med inverterad LCD display är läckra !Kollar lite Homeland.![]()
Helgalen klocka egentligen! Inverterad lcd, automatare, skapligt stor och väldigt futuristisk, Spock skulle mycket väl kunna ha en!Digitala klockor med inverterad LCD display är läckra !
Här, min Hamilton auto-quartz
![]()
Den var udda! Automatare?Digitala klockor med inverterad LCD display är läckra !
Här, min Hamilton auto-quartz
![]()
Yes! Hur cool som hellst!Den var udda! Automatare?
Att jag kan en hel del om den vore nog att ta iYes! Hur cool som hellst!
@Equilibrium kan en hel del om den.
Jag gillar den stenhårt, men vet inte så mycket om den!
Mer än vad jag kanAtt jag kan en hel del om den vore nog att ta i
Men det är som sagt ett automatisk verk i den med rotor och allt som driver en 'kinetic' del av klockan.
Enligt Hamilton själva har den 120 dagars gångreserv, jag har aldrig provat att låta den ligga orörd så länge.
Det längsta jag låtit den vara är tre veckor och det var inga problem.
Vänta är det inte ? kraftwerkDessa är mina husgudar, men nu surrar vi rätt friskt OT känner jag !
![]()
JomenvisstVänta är det inte ? kraftwerk
Brukar lyssna!också bra!!
![]()
![]()
Såja såja. Ser ju inte ut att ha det trångt åtminstoneLaddar mentalt för att sitta igenom London - Tokyo.
![]()