Bra där @Linkan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!testar nya bandet.![]()
![]()
![]()
![]()
Trevlig kväll fina vänner!![]()
Inte illa, 36an är schyst som attan!En cigarill i solen
![]()
Är det hemlagad mos till, eller är det kanske kiosklagad!
Livarde är en av mina favoriter och även den jag rökte på bilden. Tycker den har en perfekt storlek och den sitter riktigt gôtt i mungipan där jag gillar att ha den. En del andra jag provat är alldeles för pluttiga. Ett tag köpte jag på träask. 50st tror jag det låg i men har glömt vad de hette.Inte illa, 36an är schyst som attan!
Någon rekommendation på schysta cigariller? Själv är jag väldigt trist och köper på kiosken där dom har rätt trist urval. Typ Cortez och Livarde, även om dom duger.
Tackar boySnyggt!![]()
Är det lungt om jag flyttar in hos dig i någon månad, skulle vara väldigt nyttigt för migTillagat kvällens sallad ( ägg, mosarella och bönsallad ) .
![]()
Tack för svar! Livarde funkar absolut, jag håller med. Tänkte mest att det kan vara trevligt med lite variation, får prova mig fram lite helt enkelt!Livarde är en av mina favoriter och även den jag rökte på bilden. Tycker den har en perfekt storlek och den sitter riktigt gôtt i mungipan där jag gillar att ha den. En del andra jag provat är alldeles för pluttiga. Ett tag köpte jag på träask. 50st tror jag det låg i men har glömt vad de hette.
Tack ska du ha! Visst är det skönt med lite färger ibland.Underbart foto!
Det enda som är värre än att packa är att packa upp, ungefär samma sak fast smutsigt !Packar ! Hatar att packa !
![]()
Fast det är det ju inteDet enda som är värre än att packa är att packa upp, ungefär samma sak fast smutsigt !
Det låter bra. Det är ju mest gammal vana och bekvämlighet från min sida som gör att jag kör på säkra kort men ska bättra mig och testa nåt nytt inom kortTack för svar! Livarde funkar absolut, jag håller med. Tänkte mest att det kan vara trevligt med lite variation, får prova mig fram lite helt enkelt!![]()
Du vet att det finns en tråd för grönsak & klocka vaLagar mat, storsatans paprika!
![]()
Grym!!Lagar mat, storsatans paprika!
![]()
Bästa filmen!Fan va NICE, öppnar lite post här och kolla va som tittar fram!
![]()
![]()