Vad är in/ut på de där armbanden? Det ser bra ut med våfflorna utåt.Bytt till gummi med guldigt viklås.
Vettefan hur det ser ut.
Bekvämt iaf.
Singer exellence reward automatic 25 rubin
![]()
![]()
![]()
Gummit kanske besudlar klockan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är in/ut på de där armbanden? Det ser bra ut med våfflorna utåt.Bytt till gummi med guldigt viklås.
Vettefan hur det ser ut.
Bekvämt iaf.
Singer exellence reward automatic 25 rubin
![]()
![]()
![]()
Gummit kanske besudlar klockan?
Den där pizzan ser ju brutal ut. Fan vad sugen jag blevVälförtjänt efter gårdagen.
![]()
Nu har du postat typ 5 bilder på samma klocka idag i den här tråden?!?Käkat klart. Nu är det dags för chil![]()
![]()
Ja, typ 2012-13 sisådär avvecklades roadster. S-modellen, den med gummibezel, tror jag var den sista. Cool klocka!!Googlar runt efter Cartier Roadster, en av Cartiers modeller som jag inte sett förut. Roligast av allt är att det är fina pålitliga (ej prestigefyllda) ETA-verk i dem så de går att få tag i från ca 20000 kr. Roadster verkar finnas i massor av varianter. Designen är spännande och begagnat så är det nog en stabil investering och prisvärt. När jag söker på Cartier AD finns den inte med. Kanske har de precis slutat tillverka den? Snygg var den iaf.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är han väl inte ensam om att göra i och för sig. Låt de som vill spamma tråden med sina bilder göra det om de blir glada av det.Nu har du postat typ 5 bilder på samma klocka idag i den här tråden?!?
Våfflorna ska vara utåt. Vaniljdoftar som attan hahahaVad är in/ut på de där armbanden? Det ser bra ut med våfflorna utåt.
Nu är det ju vad gör du och din klocka just nu.Nu har du postat typ 5 bilder på samma klocka idag i den här tråden?!?
@15202 tänkte precis säga som @Johanssons KakelNu är det ju vad gör du och din klocka just nu.
Finns inga regler hur många inlägg man får göra på samma klocka. Ok han verkar vara jävulskt aktiv och har mycket att hitta på med sin klocka som sällskap hahaha
Coolt. Ser ut att vara i bra skick med!Precis rotat fram en gammal träningsoverallsjacka!
Denna finns kvar sedan jag fick den på 80-talet av min mor!
![]()
Grymt snygg!Precis rotat fram en gammal träningsoverallsjacka!
![]()
awesome coolt!!Precis rotat fram en gammal träningsoverallsjacka!
![]()
Coolt. Ser ut att vara i bra skick med!
OK tack, då förstår jag varför Nymans inte har den med. Man kan hitta riktigt roligt om man söker sig bakåt i tiden några år och ofta får man tre klockor till priset av en. Jag gillar namnet RoadsterJa, typ 2012-13 sisådär avvecklades roadster. S-modellen, den med gummibezel, tror jag var den sista. Cool klocka!!
Grymt snygg!![]()
Jag köpte ett i butik och fick det monterat på min Padi. Då var det våfflorna inåt. Nu har jag sett två med våfflorna utåt. Det känns som att våfflorna hjälper till att förhindra värme och svett.Våfflorna ska vara utåt. Vaniljdoftar som attan hahaha
![]()
awesome coolt!!
Det är väl som med våffelmönstret på vissa Tropic-band!?Jag köpte ett i butik och fick det monterat på min Padi. Då var det våfflorna inåt. Nu har jag sett två med våfflorna utåt. Det känns som att våfflorna hjälper till att förhindra värme och svett.
Hittade en liknande i sommras ljusgul och mörkblå dock så måste den ha krympt sen tidigt 90-talTackar! Var ju coolt med just den kragen, kommer dock inte ihåg vad den kallades för!
![]()
Hittade en liknande i sommarstugan i sommras ljusgul och mörkblå dock så måste den ha krympt sen tidigt 90-tal![]()