• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Bytt till gummi med guldigt viklås.
Vettefan hur det ser ut.
Bekvämt iaf.
Singer exellence reward automatic 25 rubin
IMG_2614.JPG

IMG_2613.JPG

IMG_2612.JPG

Gummit kanske besudlar klockan?
Vad är in/ut på de där armbanden? Det ser bra ut med våfflorna utåt.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Googlar runt efter Cartier Roadster, en av Cartiers modeller som jag inte sett förut. Roligast av allt är att det är fina pålitliga (ej prestigefyllda) ETA-verk i dem så de går att få tag i från ca 20000 kr. Roadster verkar finnas i massor av varianter. Designen är spännande och begagnat så är det nog en stabil investering och prisvärt. När jag söker på Cartier AD finns den inte med. Kanske har de precis slutat tillverka den? Snygg var den iaf.
22881-1491030981.jpg;w=650.jpeg
Cartier-Roadster-S-steel1.jpg
Cartier-Roadster-S-watch-51.jpg
roadster.jpg
sell-Cartier-Roadster-Watch-sq.jpg
Ja, typ 2012-13 sisådär avvecklades roadster. S-modellen, den med gummibezel, tror jag var den sista. Cool klocka!!
 

lenname

Panerai
Nu är det ju vad gör du och din klocka just nu.
Finns inga regler hur många inlägg man får göra på samma klocka. Ok han verkar vara jävulskt aktiv och har mycket att hitta på med sin klocka som sällskap hahaha
@15202 tänkte precis säga som @Johanssons Kakel
med vanligt ord jag älskar min tisso:p:D
Hon har hängt med mig i 9år snart:angel:
IMG_20170219_143805.jpg
IMG_20170219_143847.jpg
IMG_20170219_143828.jpg
 
Topp