Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut ingen aning, kär i första ögonkastet så den kunde vara miljoner mm och jag hade ändå köpt denCool på många sätt och vis!!
Storlek?
Grym känsla! Sitter strålande!Absolut ingen aning, kär i första ögonkastet så den kunde vara miljoner mm och jag hade ändå köpt den
Tror och gissar på 45mm?
Grattis!Idag skall det skrivas papper, och jag blir formellt sett äntligen ägare till lägenheten jag bor i
Ass snyggtGod morgon
Redo för 3000m djupsnö
Tack så mycketGrattis!
Jajamensan, mer än ord kan beskriva !Grattis, måste kännas väldigt skönt!
Den där är sån in i bänken fin. Snygg och elegant och samtidigt robust.Snökaos..
Dom ramlar ner i ett hål strax till vänster om mitten, även kallat tiden!Så var det onsdag igen, var tar dagarna vägen egentligen ?
Mkt braHämtat paket och bytt till klockan som låg i det.
Nä sånt vet man ju absolut inget omDom ramlar ner i ett hål strax till vänster om mitten, även kallat tiden!
Det finns tydligen människor som har ett väldigt stort intresse av så kallade tidvisare, men nån sån känner inte jag!
Tack! Jag är väldigt nöjd.Mkt bra
Fyfan, hade gjort vad som helst för att stå vid den kylen nu. /Mvh 40 graders feber och slut på snus.Så var det onsdag igen, var tar dagarna vägen egentligen ?
Ja då har jag full förståelse, krya på dig, vid så hög feber är man inte allt för uppkäftigFyfan, hade gjort vad som helst för att stå vid den kylen nu. /Mvh 40 graders feber och slut på snus.
Tack för gapskrattet!Nä sånt vet man ju absolut inget om