Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Checka in kan du göra när du har tid. Prio är att förse KS med klockbilder som tydet på fint väder och värme!
En riktigt bra Western enligt mig!Kollar på tombstone med Bill paxton, som för övrigt tyvärr precis gått bort![]()
en av de bättre faktisktEn riktigt bra Western enligt mig!![]()
Nu vill vi se subben bada i havet.
Äsch vad ska du med skeden till? Dom äter man ju med skal på!Kiwitajm!
![]()
Du har blivit lurad, det där är vatten.![]()
Njuter av en flaska Rödpang och lite mat på Victors.
Grattis!Bekantar mig med dagens nyförvärv, känns som kärlek vid första ögonkastet![]()
![]()
Riktigt bra, även om jag trodde du var en vintagekille...Två dygn gammal nu. Det går så fort.
![]()
Breitling? Vad är det för ref?Söndag? Badar såklart.
![]()
80150.Breitling? Vad är det för ref?
Snyggt
Grattis! Riktigt bra klocka det därBekantar mig med dagens nyförvärv, känns som kärlek vid första ögonkastet![]()
![]()
Tackar, ja det känns riktigt genuint för den pengenGrattis!
Oris gör trevliga klockor.
Det kommer! Tack detsamma, njut av veckans få plusgraderNu vill vi se subben bada i havet.
Ha de gott!
Haha absolut, KS kommer först!Checka in kan du göra när du har tid. Prio är att förse KS med klockbilder som tydet på fint väder och värme!
Ser fint ut. Njut.
Teneriffa. Hoppas att det blir bättre för dig!Ser varmt o skönt ut, här i vegas är det svalt, var är du i för land?
Trodde jag med...Riktigt bra, även om jag trodde du var en vintagekille...
Men om du håller i den tillräckligt länge så......![]()
Lever fortfarandeNu e det dags för tvätta kläder och dinkan!![]()
![]()
Grattis till ny dinka broo!!Bekantar mig med dagens nyförvärv, känns som kärlek vid första ögonkastet![]()
![]()
Tack tack, tvärnöjdGrattis till ny dinka broo!!