Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt ball att se! Tack för det och även till @jabla som frågade.Varsegod tog lite tid då det blev krux med KS servern. Det var absolut värt att sitta uppe!Håll till godo![]()
Snyggt jobbat o stort grattis!Vi föder barn! Fan vad stryktåliga vi varit!![]()
Det blev en pojke![]()
Grattis ☺.Vi föder barn! Fan vad stryktåliga vi varit!![]()
Det blev en pojke![]()
Grattis!Vi föder barn! Fan vad stryktåliga vi varit!![]()
Det blev en pojke![]()
Är det inte framförallt hon och pojken som varit stryktåliga?Vi föder barn! Fan vad stryktåliga vi varit!![]()
Det blev en pojke![]()
Gris...(Bara avis)Sol och bad![]()
![]()
![]()
Haha de är väl tankarna som automatiskt går till fornminnen när de kommer till arvegods haha. Men fin var den, kul! Bevara den väl. Fantastiskt kul sak att ha som minne!Den är i mycket bra skick!Men den är inte så gammal, han köpte den året innan han gick bort 2009 om jag inte minns fel!
Jag tycks mig ha haft problem sist jag försökte publicera ett videoklipp!? Men att kasta iväg den dinkan är inga större problem... dock skulle filmen sluta med 30min febrilt grävande i sjupsnö...Kanske en filmsnutt när du sular iväg den?![]()
Haha ja det är rena rama dödsfällan härDet var ena hiskeliga istappar!
Inte att leka med
Finfin klocka däremot!