Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur många hinner du med tills det torkar ;-)Vi tar en gin & tonic i väntan på att vaxet ska torka.
![]()
Vette tusan, det är en Citizen modd som @rogart-63 har byggt. Jag köpte den på senaste vintage GTGn i höstas.Snyggt tavlan!!
Från 80-90?
Själv har man passerat 40 och sitter med Lilleman när man kanBrorsans grabbar glömde ett legospel till Xboxen här, satan va kul det är trots att man passerat 30![]()
Önskar er andra en lika kul kväll
![]()
Helt rätt, fruktansvärt kul och inte så enkelt som man kan troSjälv har man passerat 40 och sitter med Lilleman när man kan
lasagneSitter och undrar vad man ska äta. Måste vara ett I-landsproblem. Så mycket att välja på.
![]()
Inte så lustigt i Ö-vlstrakten heller!![]()
![]()
Man ska inte klaga, men tyvärr så är vi i slutet på resan! Så det där vita ser jag inom 30 timmar om allt vill sig "väl"
Längtade dock hem idag en snabbis när jag såg din lunch!![]()
Grymt snyggt!!Vette tusan, det är en Citizen modd som @rogart-63 har byggt. Jag köpte den på senaste vintage GTGn i höstas.
Hans bygge kan läsas om här:
https://klocksnack.se/threads/citizen-8203-mod.12177/
Snyggt tavlanLjust när man åker hem från jobbet - najs!
![]()
Tror det var 18500€ men har var ingen AD, utan det fanns det gott om runtomkring. Dock ingen med ståldaytonas i skyltenSer inte riktigt, men vad listade 116500?!