Moody
Guld
Gratulerar!Tack för alla gratulationerna! Uppskattas av en gammal gubbe!
Kortet omvandlades till den här, som är riktigt prisvärd något norr om 400:-:
![]()
TGIT på er!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gratulerar!Tack för alla gratulationerna! Uppskattas av en gammal gubbe!
![]()
TGIT på er!
![]()
Fin whisky! ser riktigt god utTack för alla gratulationerna! Uppskattas av en gammal gubbe!
![]()
TGIT på er!
![]()
Du eller bandet?Flyger!!
![]()
Ser ut som din arm med terrorist...![]()
Läser GP på nätet.
Grattis!![]()
Ligger och slappar med min nya Victorinox Inox titanium. Försökte stå emot suget länge, men fick ge mig tillslut... Riktigt trevlig klocka.
Har alltid tyckt att den är god och riktigt prisvärd.Tack för alla gratulationerna! Uppskattas av en gammal gubbe!
![]()
TGIT på er!
![]()
Den ska jag testa imorgon!Tack för alla gratulationerna! Uppskattas av en gammal gubbe!
![]()
TGIT på er!
![]()
Komboeffekten är underskattad...
Tack för alla gratulationerna! Uppskattas av en gammal gubbe!
![]()
TGIT på er!
![]()
Visst gör det...Ser ut som din arm med terrorist...![]()
Det är inte alls omöjligt, min vän! Är det darrigt på andra sidan Siljan nu månne?Då är det klart, Leksand kommer möta Mora i ett kval om en SHL plats. Kommer jag se någon av er där någon av matcherna? Ping @Notorious Niklas![]()
Då få vi absolut styra upp någonting! Känns lite bättre nu eftersom idag visade dom att dom kan trots förlust. Men glöm inte att Dalarna är vårat landskap och Siljan är våran sjö!Det är inte alls omöjligt, min vän! Är det darrigt på andra sidan Siljan nu månne?![]()
Hahah, som tur var det inte det!Låt oss hoppas att det inte är koloskopi dom ska öva på