Johanssons Kakel
Silver
Svart tavla?Det blev burgare idag.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svart tavla?Det blev burgare idag.![]()
Min älskade hustru har varit på loppis!!
![]()
Den där kräver sin man![]()
Typ matt svartSvart tavla?
Minnen minnen heheNu blir det partaj!
![]()
Nu blev jag sugen på precis allt det som står på bordet!Nu blir det partaj!
![]()
Det ska den. Så snart som möjligt. Vi vet ju att inox funkar som hammarsubstitut i alla fall.Den kan väl få vara med och bygga uteplats!
Bullseye 3/3!!Nu blir det partaj!
![]()
Den där e riktigt bra!Packar upp min present från hustrun som hon köpte på hemvägen från Maldiverna.
![]()
Jag ser fram emot att smaka av den. Har druckit "vanlig" Zacapa innan och har den favorit.Den där e riktigt bra!![]()
Ja den vanliga är inte heller dum, men xon är värd varenda krona!Jag ser fram emot att smaka av den. Har druckit "vanlig" Zacapa innan och har den favorit.![]()
Bra där!Andra grisen denna helg
![]()
Bra där!
Är egentligen ingen som gillar jakt, men när det häller vildsvin tror jag inte att svensken i gemen har förstått vidden av grisstammen.
Dessa djur har få naturliga fiender, reproducerar sig fort och förstör ganska bra där de går fram!
Viltolyckor med dessa inblandade kommer att öka radikalt. Skador på hundar har jag redan sett! (Uppsprättad buk på familjelabbe). Ingen vet deras nordliga gräns.
Glöm inte att skydda dig själv och hunden!
Du är lika inne nu som XLNT Marc var 1993.Gult och blått
![]()
Hans frissa.... och lilla hundDu är lika inne nu som XLNT Marc var 1993.![]()