• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Det blev burgare idag.
IMAG1033.jpg
Svart tavla?

Andra grisen denna helg:cool:
20170312_232738.jpg
Bra där!
Är egentligen ingen som gillar jakt, men när det häller vildsvin tror jag inte att svensken i gemen har förstått vidden av grisstammen.
Dessa djur har få naturliga fiender, reproducerar sig fort och förstör ganska bra där de går fram!
Viltolyckor med dessa inblandade kommer att öka radikalt. Skador på hundar har jag redan sett! (Uppsprättad buk på familjelabbe). Ingen vet deras nordliga gräns.
Glöm inte att skydda dig själv och hunden!

Bra där!
Är egentligen ingen som gillar jakt, men när det häller vildsvin tror jag inte att svensken i gemen har förstått vidden av grisstammen.
Dessa djur har få naturliga fiender, reproducerar sig fort och förstör ganska bra där de går fram!
Viltolyckor med dessa inblandade kommer att öka radikalt. Skador på hundar har jag redan sett! (Uppsprättad buk på familjelabbe). Ingen vet deras nordliga gräns.
Glöm inte att skydda dig själv och hunden!

Stammen nere här i Sörmland har exploderat återigen, lantbruket drabbas såklart hårdast. :(
Hundarna var inlåst i bilen :)

Kul att äntligen få fälla sitt första och andra vildsvin samma helg :D:D:D

Tillbaka
Topp