Ja och ändå stod det Post Nord på förpackningen.Ser asiatiskt ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja och ändå stod det Post Nord på förpackningen.Ser asiatiskt ut.
![]()
Samma strand, samma klocka andra badbyxor. Dagarna på resorten ser lika dana ut. Rastlös som jag är checkar jag nog ut en dag tidigare och åker till Dubai för lite mera liv.
Idag blir det nyinkommet vintagemögel.
![]()
Ser asiatiskt ut.
Trevlig, ser ut att vara från samma år som mig.![]()
Den perfekta sommarklockan 2017.
Som att släppa in första kedjan på isen hela matchenTungt byte, Grattis!
Yeah ma´m![]()
Vissa dagar längtar man bara efter att få komma till jobbet och sätta igång.
Den perfekta sommarklockan 2017.
Får nog bli ett vitt gummi till min Daytona.
Njae.. Men jag blev lite sugen nu!! Har svarta stenar på aggregatet för att matcha bastubiran...Grym bild @RicVin, skulle nästan kunna tro att du sitter och bastar!
Verkligen.. Har varit sugen på Divern ett bra tag och då den svarta. Men jäklar vad den vita växt och tagit storledning i racet!Den perfekta sommarklockan 2017.
Får nog bli ett vitt gummi till min Daytona.
Snyggt!En helt vanlig tudortisdag... Igen
![]()
Om du bott i Skåne kunde du tagit sommarbilen nu.Och nu får jag mig än långpromenad då jag inte har någon bil!
![]()
Njae.. Men jag blev lite sugen nu!! Har svarta stenar på aggregatet för att matcha bastubiran...
![]()
Om du bott i Skåne kunde du tagit sommarbilen nu.![]()