HateWinter
Silver
Ska hämta min bättre hälft! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du inte den på armen redan?Ska hämta min bättre hälft!
![]()
Har du inte den på armen redan?![]()
Har du en till rolex? :OSka hämta min bättre hälft!
![]()
Tur att man är karl (ibland iallafall) vi slipper spackla fårorna i ansiktetHåller på och spacklar lite...
![]()
![]()
Om jag ändå kunde ta efter den inställningen !Dags för kvällskäk, tröttnar nog aldrig på fruktsallad!
![]()

Fin som snus ! Dagvisningen påminner lite om Space InvadersFirar in helgen (ledig fredag) och dagens nyförvärv. Ljuva 70-tal! En riktigt trevlig Seiko King Quartz 5856-7030 från 1978, som setts några gånger tidigare på KS.
Tack @leiden för en smidig affär!
![]()
Om jag ändå kunde ta efter den inställningen !
Kanske man skulle påminna aningen mindre om Barbapappa![]()
Hoppas det inte är något allvarligt!Akuten IGEN! med lille man :/
![]()
...allt har sin tidAkuten IGEN! med lille man :/
![]()
En liten klocka är mer bekväm, även jag har spaghetti och som hon sa så en större klocka då ser handleden lite bredare ut, gå in och prova en Seiko Astron som är ennu större, till min förvåning passade den riktigt bra! Mina handleder som är pinnar där är 36mm det mest passande, men snyggt med Nato.Många tack @Rolfex
För den otroligt stora, höga och klumpigt goa Karlskrona´n
Den är vacker och tilltalande, men frågan är hur länge den passar på min smala handled?!
![]()
![]()