• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Konferensen börjar ta fart

IMG_7771.JPG
 
Senast ändrad:

Strindberg

Patek
2-Faktor
Går fram och tillbaka i hallen för att lösa upp ett krampande skulderblad. Känner mig som trehundra år, första gången i mitt liv som jag på allvar tänkt ringa ambulans.
Man kan gå 13 meter, om man vänder vid soffan. 26 meter per sväng. Börjar närma mig en kilometer, och nu kan jag lyfta armen ordentligt. Skulle hellre varit på krogen.
IMG_6447.JPG
 

chimaira

Cartier
Går fram och tillbaka i hallen för att lösa upp ett krampande skulderblad. Känner mig som trehundra år, första gången i mitt liv som jag på allvar tänkt ringa ambulans.
Man kan gå 13 meter, om man vänder vid soffan. 26 meter per sväng. Börjar närma mig en kilometer, och nu kan jag lyfta armen ordentligt. Skulle hellre varit på krogen.
IMG_6447.JPG
Tryckte på "gilla-knappen" av medkänsla, inte för att jag gillar din situation;).
Hoppas det snart går över.
 
Topp