Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska tömma den här innan jag somnar, samt posta bilden i alla trådar i klocksnacks historia.
![]()
Ska tömma den här innan jag somnar, samt posta bilden i alla trådar i klocksnacks historia.
Gissar på en ganska ljusstark glugg...
Stativ är ett underskattat hjälpmedel.![]()
Försöker sova, men fastnar som vanligt här på KS...
Samma här....
Alla dessa klockor. Whedda som introducerade mig in i träsket, det bästa träsket hittills. Till och med bättre än när jag samlade på fotbollsskor![]()
Vågar inte ens fråga om det finns ett forum för fotbollsskor men jag får väl anta det ;=)
Haha, det finns forum för allt nuförtiden! Soccerbible.com
Herregud! Men samtidigt ska folk som engagerar sig ha cred för att dom åtminstonde gör något, finns så otroligt många som inte lyfter ett finger eller trycker en fjärt.
E
Exakt! Gör man inget har man ingen rätt att klaga, tycker jag! Mitt mål är att äga en Rolex innan jag fyller 20. Jag har två månader på mig och visst ska jag äga en!![]()
Kommer alla i den efterkommande generationen vara miljonärer och framgångsrika upp till tänderna?
Äsch, bara alla är lyckliga!