Nej nu får du stå för det mål du har och som du delgivit hela KS.
"Kung på kvällen, kung på morgonen"
En Rolex innan du fyller 20.
Point Finale
"Kung hela livet"
Rolex inom två månader. Deal!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej nu får du stå för det mål du har och som du delgivit hela KS.
"Kung på kvällen, kung på morgonen"
En Rolex innan du fyller 20.
Point Finale
Solid piece of bark finished gold, typ
Kan vara en av de snyggaste klockbilder jag någonsin sett ...
... och då är jag så pass gammal att jag fäller ner toasitsen när jag pissat.
Absolut, men jag skulle ändå gissa på 2.8 rakt igenom. Slå mig gärna på fingrarna...
Rätt gissat. 5D mk III, 100mm F2.8L, två sekunder, ISO 100 och 270EXII andragardin på 1/16 studsad mot taket. Golvet sviktar en aning och stativet är uselt, därav all rörelseoskärpa.
Bilden är bara den första testbilden, fler hann jag inte med innan batteriet i kameran tog slut. Vid det laget var jag så sugen på att prova den nya whiskyn att jag inte väntade på laddning.
Kör på en 24" panna idag..
![]()
Skönt att se att man inte är ensam om att sitta å grotta i Visual Studio hela dagarnaEveryday story! Min fina Artelier på nytt band, gillade dock mitt gamla bruna läder med viklås bättre.