• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

yANHcX9.jpg

Eller?

Yes!
Jävligt cool!

3y5abehe.jpg

Hade stor tur och fick tag i ett likadant hirshgummi som jag redan har till min dj.. Fast detta är svart och inte orange :)
Det sitter riktigt skönt och passar riktigt bra till klockan.

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like
Reactions: Wii
Nu får det vara nog.

Kan meddela att det är sol och runt 30 grader, just nu Fredags kväll!

Imorgon tar jag bilen och kör 2timmar till Ban Phe, och inväntar 2 galna Svenskar! Sen blir det nog sol, bad och fruktansvärt mycket bira i 2 dagar :)

Välkommen till Thailand, kommer du, så hoppas jag att du hör av dig så vi kan styra upp en GTG!

Mvh
Micke E

Jag är på tjänsteresa under en längre tid och dum som jag är tar jag bara med mig en klocka :banghead:

Men det var lätt ordnat, med hjälp av Stjärnurmakarna i Eskilstuna som förser oss som är ute i världen med klockor till väldigt fina priser.

Så en prisvärd beater inhandlades som får konkurrera med min Traser.

oYuheSx.jpg

Mycket klocka för pengarna :cigar:

Nu kanske jag håller suget på normala nivåer tills jag kommer hem på riktigt, då blir det en Rolex :woot:

BTW: Vad är likheterna mellan de tre sakerna??

Alla är automatiska.

Tillbaka
Topp