xigzo
Guld
kör på kermit annars skicka den till migDå var det dags att välja morgondagens klocka, ni som har koll se vilken det blir.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
kör på kermit annars skicka den till migDå var det dags att välja morgondagens klocka, ni som har koll se vilken det blir.
![]()

Levengood!Då var det dags att välja morgondagens klocka, ni som har koll ser vilken det blir.
![]()
Snygg duo!Bror min och jag på väg hem från Texas ...![]()
Läste först kådabellis och kom att tänka på en filmtitel.Ja de vet man aldrig.Imorgon blir det iaf utförsåkning i Kåbdalis.
Sen blir det turer med skoter och längdskidor förstås. Utfodring av renar... Då krävs det att man har säcken packad med förnödenheter![]()
Kanske inte ens är en IWC MARK * du äger...Levengood!
Ok det var långsökt...![]()
Ser gott ut!Äter, blev hungrig![]()
![]()
![]()
Och vad händer med klockan som hänger på pipan, fega inte nu.Surras ej, rekylen skickar den bakåt upp till en meter beroende på laddning.
Googla så hittar du den.
Salutkanon stavsjö bruk.
Menar du KådisbellanLäste först kådabellis och kom att tänka på en filmtitel.![]()
En av hundra och nu kom det en ny modell, gillar den och har en stolt arbetskamrat som också köpt en. Grattis till en fin klocka.Nytt försök, glad påsk!![]()
![]()
Dagens ilandsproblem, fler klockor än veckodagar.kör på kermit annars skicka den till mig![]()
Och Jonas var nummer XV för honom?Levengood!
Ok det var långsökt...![]()