Har du läst "jag är pilgrim" om inte spring tillbaka och köp. Bästa på länge! Och lagom tjock 800 sidor, fast från första sidan![]()
Letar en bok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du läst "jag är pilgrim" om inte spring tillbaka och köp. Bästa på länge! Och lagom tjock 800 sidor, fast från första sidan![]()
Letar en bok
Bästa tillfället för att slänga på 16570 och gå på expidition...Men va i HELA JÄVLA HELVETE!
Affe upptäcker att det kommit ner snö under natten!
![]()
![]()
![]()
Dubbelpipigt får det bli idag och några dagar framåt.
Tack för tipset! Den verkar spännande, ska ha den i åtanke nästa gång det är dags att leta efter en bokHar du läst "jag är pilgrim" om inte spring tillbaka och köp. Bästa på länge! Och lagom tjock 800 sidor, fast från första sidan
Läste ut den igår natt, men på allvar att läsa om den igen! Så jäkla bra bok.Tack för tipset! Den verkar spännande, ska ha den i åtanke nästa gång det är dags att leta efter en bok![]()
Stort grattis! Vad kul att läsaÄntligen hemma med nykläckta tvillingpojkar.
![]()
Bra val.Alla avslappnade bilder med något gott att dricka gjorde att jag insåg att jag behövde en stänker, skål på er
![]()
Grattis!Äntligen hemma med nykläckta tvillingpojkar.
![]()
Klassisk medicin för en Helsingborgare.Det är ju en dag imorgon oxå....planar ut med lite medicin
![]()
Hahaha, vilken tur att det spridit sig norrutKlassisk medicin för en Helsingborgare.![]()
Stort tack! Det blev dubbel glädje och förhoppningsvis 2 nya medlemmar på KSStort grattis! Vad kul att läsa![]()
Stort tack!Grattis!