Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmmm....... en Pastis det var länge sedan.....gottTar en pastis.![]()
Helt jäkla fantastiskFörsöker komma in i mellon men roligare att fota klockan.
![]()
Oops!
Sjukt snygg logga, chéers!God lördag på er!![]()
Sommarmys, sjukt grym klockaLördagsmys.
![]()
Snygg klocka!Från poolen, till balkongen. Snart dags för att hitta någon trevlig restaurang att käka på.
Hoppas alla KSare har en underbar Lördag!
Och stort grattis @Stroboman till inläggen. Keep em' coming!
![]()
vad blir det för lördasmys ?`?Lördagsmys.
![]()
Glass är gottigottgottTyp så ja, men nu är ordningen återställd och glassen är slut![]()
Ser så sjukt bra ut! Magisk tavla!!Försöker komma in i mellon men roligare att fota klockan.
![]()
Tack o bock!Snygg klocka!![]()
Får ta en speedy-AW snart!Ser så sjukt bra ut! Magisk tavla!!
Inte alls dåliga, om du gillar chokladglass så ska du testa Mövenpick Swiss chocolate den är helt jäkla fantastisk nu måste jag åka en tur tillGlass är gottigottgott. Mitt basgodis. Häägendaz vanilj eller dulce lecche
![]()
Låter som musik i mina öron. Inom snar framtid tycker jag!Får ta en speedy-AW snart!
Självklart hoppas också det, tror förhoppningsvis att inlämnade klockor inte ingår i konkursboetJo, Carlssons ur kursade...
och det kommer nog det här också att sluta med, vad jag menade var att om klockan fanns hos en urmakare för reparation finns det en liten möjlighet att få tillbaks den.
Håller med, den är grym. Bodde på Mövenpick hotel i Prag en gång - gratis glass i lobbynInte alls dåliga, om du gillar chokladglass så ska du testa Mövenpick Swiss chocolate den är helt jäkla fantastisk nu måste jag åka en tur till![]()
Ska lägga det på minnet om jag ska till Prag, bara det är iof en anledning att åka till pragHåller med, den är grym. Bodde på Mövenpick hotel i Prag en gång - gratis glass i lobbyn![]()