• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

På väg för att hämta en kompis till Sumon!
20170514_081132.jpg

Fan va kul och fiska, var länge sedan man gjorde det tyvärr, få se ifall man får till båt och motorn till denna säsongen! Vart håller du till när du fiskar min vän?! För övrigt håller jag med dig om klockan ;), kan det bli bättre :D!

Det är riktigt kul att fiska och mycket skönt för själen, oftast! :cool:
Har båten mitt i smeten i Sthlm, men brukar röra mig utåt mot Ekerö /Mälaren. Men är ingen fullblodad sportfiskare, utan på hobbynivå! :rolleyes:
Du får rooooooooo Affe, skippa motorn nu så du kommer i plurret! :angel:

Det är riktigt kul att fiska och mycket skönt för själen, oftast! :cool:
Har båten mitt i smeten i Sthlm, men brukar röra mig utåt mot Ekerö /Mälaren. Men är ingen fullblodad sportfiskare, utan på hobbynivå! :rolleyes:
Du får rooooooooo Affe, skippa motorn nu så du kommer i plurret! :angel:

Håller med dig, är också bara på hobbynivå, men det är grymt skönt för själen som du säger! OK...låter som ett bra ställe och hålla till att fiska i!

Nä...så roligt ska vi inte ha det, väntar tills allt blir topp-notch, och då blir det fiske på agendan :D:cool:;)!

Tillbaka
Topp