Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart! Alla sex katterna tvättade helt utan blodspillan!lycka till![]()
Väldigt korrekt! Hur lång väntetid?
bravoKlart! Alla sex katterna tvättade helt utan blodspillan!![]()
![]()
Husses gampojk sist ut!
Måste ha varit lite eftersom jag tog påfyllning.
Respekt, själv har jag jordens helvete att bara bada en katt men skam den som ger sigKlart! Alla sex katterna tvättade helt utan blodspillan!![]()
![]()
Husses gampojk sist ut!
hah chefMåste ha varit lite eftersom jag tog påfyllning.![]()
Nejdå.Väldigt onödig spänning![]()
Köp ett djurschampo, tala om vilken ras du har, så får du säkert ett MCO schampo. Tränger igenom pälsen bättre, snabbare och är enklare att skölja ur!Respekt, själv har jag jordens helvete att bara bada en katt men skam den som ger sig![]()
Tack för ovärdeliga tipsKöp ett djurschampo, tala om vilken ras du har, så får du säkert ett MCO schampo. Tränger igenom pälsen bättre, snabbare och är enklare att skölja ur!
Förbered ALLT! Du/ni ska inte behöva leta efter handdukar etc!
Lugn och bestämd, om det finns ett badkar, låt katten stå på baktassarna och håll i framtassarna med en hand.
Varmt vatten, katter HATAR kalldusch!
Skölj ur noga! Annars kan Selma få klåda!
Kamma och blås, rör på blåsten så att det inte bränner.
Bjud på nåt gott att äta efteråt!
Använd en sån här, då det kan bli blött:![]()
Lycka till!
![]()
Snigelsäsongen har börjat och baren ska öppnas. Inox är det självklara bartendervalet men den här gången får den stanna kvar på armen.
.//
Allt för katten! Husse också!Tack för ovärdeliga tips
Ja katterna är ju familjemedlemmar i allra högsta grad, de är värda det allra bästaAllt för katten! Husse också!![]()
Skön inställning mannen!Ja katterna är ju familjemedlemmar i allra högsta grad, de är värda det allra bästa
Du och @Affe borde starta en matblogg. Jag skulle följa er. Lätt.Lite kvällsmat.
![]()
Lite som "say after me" fast du lägger upp ditt resultat efteråt.Du och @Affe borde starta en matblogg. Jag skulle följa er. Lätt.