Mycket trevligt var det!Från tidigare idag då en fika med @Stetes utvecklades till en mini-GTG när @Urkvinnan och @Dr Puh också tittade förbi. Mycket trevligt!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket trevligt var det!Från tidigare idag då en fika med @Stetes utvecklades till en mini-GTG när @Urkvinnan och @Dr Puh också tittade förbi. Mycket trevligt!
![]()
![]()
Dags att sätta igång diskmaskinen!
![]()
![]()
Är det en Rolex logga jag ser på diskmaskinen?![]()
Det blev mycket fint och stilfullt.Dåså...då var bordet och stolarna på plats, det blev helt OK, om jag får säga det själv!
![]()
![]()
![]()
![]()
Väldigt korrekt! Hur lång väntetid?Güldsöndag
![]()
När jag är klar med min skickar jag gärna över den till digHur får du tag på Lifetime-tidningen?
Gärna det, tack!När jag är klar med min skickar jag gärna över den till dig![]()
lycka tillBlandar schampo till katterna. Alla sex ska få duscha i kväll!
Brukar gå fort och bra.![]()
![]()
Blandar 1:20, fast att det står annat på flaskan...
Har gjort det ett par ggr förut!![]()
Det blev mycket fint och stilfullt.