Nä, pendelfärja.Vad kör du för båt ålandskryssare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, pendelfärja.Vad kör du för båt ålandskryssare?
Mums!Nu skall det drickas (ätas ??) vodka med bilar
![]()
Min första reaktion av "smakupplevelsen" är att det är något så in i helsefyr starktNu skall det drickas (ätas ??) vodka med bilar
![]()
Maken till första post får man leta efter
Ribban är sattMaken till första post får man leta efterVälkommen !
Tjusigt!Kaffestopp
![]()
![]()
Nära Sestriere
Don't try this at home ppl...Min första reaktion av "smakupplevelsen" är att det är något så in i helsefyr starkt
Det finns ingen ren vätska kvar utan all spriten har sugits upp i godiset, blir en intressant resa det här...
![]()
På en måndagNu skall det drickas (ätas ??) vodka med bilar
![]()
Jag dricker när jag vill pöjkPå en måndag![]()
Snyggt!Precis lagt in ett ekgolv![]()
![]()
Ber att få citera om en månad.Absolut, cross my heart. Sluthandlat, ny golfutrustning ska inhandlas samt uterummet göras om. Köpförbud for ever. Rätt nöjd med det jag har för tillfället.
Gärna. Blir en repris på ovanBer att få citera om en månad.![]()
Lycka till!Gärna. Blir en repris på ovan![]()
Akta ögonen bara.![]()
Kladdar med kalk. Kul.
Haha tack för det, det kommer merMaken till första post får man leta efterVälkommen !
Detär lugnt. Alla som sett resultatet av min målning kan intyga att jag har ögonen stängda hela tiden.Akta ögonen bara.
Helt korrektJag dricker när jag vill pöjk![]()