Inte konstigt. Hjärnans bränsle är kolhydraterVi kör andra dagen på LCHF-diet. Ont i huvudet
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte konstigt. Hjärnans bränsle är kolhydraterVi kör andra dagen på LCHF-diet. Ont i huvudet
![]()
Blir en ond cirkel när man har mer fett än hjärnaInte konstigt. Hjärnans bränsle är kolhydrater![]()
Håll i.... det blir bra.Blir en ond cirkel när man har mer fett än hjärna![]()
Svårt att avgöra om jag ska montera på stålarmbandet jag haft i lådan sen jag köpte klockan eller om jag ska behålla den på gummi
![]()
Tack o lovEndast för bildens skull en kortis tack och lov
Gummi är som gjort för sommaren, men personligen föredrar jag Aquis på stål alla dagar i veckan![]()
Det vita var ju somrigt.Provar nya kläder på Skyfallen!
Orginal på länk
![]()
På navy nato
![]()
Vitt läder..
![]()
Mörkbrunt med butterfly clasp..
![]()
Ljusbrunt läder för någon dag sedan
![]()
Vinnaren, i en dag eller tvåDet slutar alltid med länk... Där gör den sig bäst!
![]()
Snuskigt håller jag med om.Har äntligen lagt rabarber på ett av dessa snuskigt matchande vad det nu än må vara...
![]()
#beach2019Nyttigt![]()
Nuuu passar det?Ligger och funderar på om denna ska få lämna eller ej...![]()
Nuuu passar det?![]()
Klart du ska vara i form#beach2019![]()