• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Beställde precis ny lampa till projektorn...
Bra där, men glöm nu inte filtret, det förlänger livsländen betydligt:) Micke Ni
TDGSbLb.jpg

Ärligt talat så blev det inte som jag hade tänkt mig. Ölburksgrillade gödkycklingar med en enkel paprikarubb, snabb chipotlemajonäs och en ljummen potatissallad med gouda och picklad gurka. Lyckligtvis blev presentationen härligt ful och ohipp.

51zkle.png

Vaknade illamående kl 3 inatt, sängläge nu. Fjärrkontrollen är spårlöst borta, kommit emot den så något skit kommit upp på skärmen och nu får jag inte bort det :banghead: Till råga på allt är det min födelsedag, FML just nu alltså..

IcleFXK.jpg

Tröstar mig med favoritklockan och att övriga i familjen mår bra iaf :)

Vaknade illamående kl 3 inatt, sängläge nu. Fjärrkontrollen är spårlöst borta, kommit emot den så något skit kommit upp på skärmen och nu får jag inte bort det :banghead: Till råga på allt är det min födelsedag, FML just nu alltså..

IcleFXK.jpg

Tröstar mig med favoritklockan och att övriga i familjen mår bra iaf :)

Krya på dig! Och Grattis!

Förhoppningsvis blir det skinka,snaps,sill,snaps,rödbetssallad,snaps,gravlax,snaps...... etc. till dig också snart!

God Jul och Gott Nytt År!

Här får du en liten bild som kanske piggar upp?

vuzvZdP.jpg

Tillbaka
Topp