Akta så att du inte tappar i klockan. Då hittar du den aldrig!![]()
Ja knäcken matchar urtavlan rätt bra just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Akta så att du inte tappar i klockan. Då hittar du den aldrig!![]()
Bra där, men glöm nu inte filtret, det förlänger livsländen betydligtBeställde precis ny lampa till projektorn...
Instagrammar. Vad säger hipsterpanelen?
![]()
Happy Socks....
Tydligen ska denna Roliga Sockor-Rolex vara oberoende av Rolex. Vad menas med det?
Ska ju vara gurka i en hendricks gt!Precis läst ut rolexboken och sippar på hendricksGT
![]()
Ehhh ? Flamberar ?Grillar!
![]()
Ehhh ? Flamberar ?![]()
En hel flaska tändvätska. Vägrar tändrör, rökspån, sextimmarsbarbecue, pulled pork, helskägg, nose-to-tail, Jonas Cramby, chipotle och annat trams. Jag vill ha grillat med bea. Inget annat.
Bla bla bla, tråden kan ju lika gärna döpas om till visa-mig-din-klockatråden. Själv sitter man på toa med denna:
![]()
Någon tog visst åt sig, lingonvecka eller blev det kanske soffan igår kväll?Och där kan du sitta kvar ett tag till, för här ändras inte ett skit i trådtiteln..
Bra där, men glöm nu inte filtret, det förlänger livsländen betydligt![]()
Fortsätter på pepsispåret. Rätt ensamt på jobbet idag, ingen kö till kaffemaskinen med andra ord
![]()
Vaknade illamående kl 3 inatt, sängläge nu. Fjärrkontrollen är spårlöst borta, kommit emot den så något skit kommit upp på skärmen och nu får jag inte bort detTill råga på allt är det min födelsedag, FML just nu alltså..
![]()
Tröstar mig med favoritklockan och att övriga i familjen mår bra iaf![]()