• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ge fan i Pippi fåglarna Musse!

IMG_8768.JPG

Landat efter att rest runt 13 timmar i Montenegro idag. Norra Montenegro är magiskt! Allt peakade med en zip line 160m över Lake Tara som var nästan 1km lång. Sjukt mäktigt! Beater behövdes.
th6y8pd.jpg

mi9mZDu.jpg

Tk4es5L.jpg
Balkan är magisk. Några mil hit (mot kusten) eller dit (mot inlandet) och du får uppleva så sjukt mycket hela tiden.
River Tara :)

IMG_20170501_114429_HDR-picsay.jpg
Lämna gärna rapport ang romen - har aldrig testat den..
Men dom brukar få superbra kritik..

Denna är deras La Palma Oro XVIII (edition 12) och är en mycket bra "standardrom" som egentligen inte sticker ut på något vis förutom att allt med den är välgjort!
Med standardrom menar jag då inget negativt, det är absolut INTE en av de hemskt översötade romerna anpassade för "någon" marknad (typ Diplomatico). Tror att snittåldern på de mixade romsorterna är 18 år i den.
Har gett den 7/10.
Smakade dock nyligen deras Anos Solera, Captains Choice (denna bild) som väger in på 66.6% men ändå den mest smakfulla rom jag testat. Galet intensiv och makalöst lång smak. Fanns för "endast" 3 lax flaskan på taxfree, me dessvärre (dessbättre?) var den slut.

Senast ändrad:
Balkan är magisk. Några mil hit (mot kusten) eller dit (mot inlandet) och du får uppleva så sjukt mycket hela tiden.
River Tara :)
Ja jag har rest runt mycket här dom senaste åren och det slår det mesta i Europa! Haha såklart det ska vara river Tara, några för många snabba öl efter resan rörde till det ;)

Tillbaka
Topp