Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brukar lägga min i jackfickan eller väskan för att slippa skylta med den i plasttråget.Inte jag som tvingar, personalen på flygplatserna. Jag brukar inte ta av den om jag inte blir ombedd.
Bra klockval men var är delfinerna?Kollar delfiner på Kolmården.
![]()
Grattis!Jobbar!
Hämtade paket, innehållandes denna på lunchen
![]()
Jo man tackar!![]()
Tjööbekaga till det?
Tack så mycket! Känns som en trevlig bekantskap!Grattis!
Det där är mycket klocka för pengarna.
hahah "this is madness!"![]()
Testar vad som händer med ett blekt nato i kaffe.
![]()
Ser skön ut den länken!Just som man vant sig av med jacka är det dags att dra på sig den igen ...
![]()
Den klockan är så härligt sleten, för att inte säga flidd!Fick bli Seikodykare idag.
![]()
Min lekmannabedömning säger att den är full...![]()
Inspekterar regntunnan och inväntar torkan.
Du tror inte det kommer att dunsta under torkan?![]()
Inspekterar regntunnan och inväntar torkan.
Trodde inte du var lekman på det området, vi kanske skall kolla med @Ruben för säkerhets skull.Min lekmannabedömning säger att den är full...![]()
Man får jobba hårt för att få det o se naturligt ut.Den klockan är så härligt sleten, för att inte säga flidd!
Finns fler än INOX som är tålig!![]()