Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fyfan va bra!Kom precis hem till denna lilla rackaren som har besökt 4 länder senaste dygnetför ivrig för paketöppning
![]()
![]()
Starkt inköp kristoffer!Kom precis hem till denna lilla rackaren som har besökt 4 länder senaste dygnetför ivrig för paketöppning
![]()
![]()
Blev liite brunare, luktar mycket godare, värt besväret? tveksamt men roligt var det.
![]()
Får se vad som händer när jag duschar ikväll...
Borde stanna lite färg!
Lite det jag också undrade.Bra klockval men var är delfinerna?![]()
Mycket fin! Vill gärna klämma!
Grattis!![]()
Fyfan va bra!
Starkt inköp kristoffer!![]()
Ah, västerort, bra grejerVar och postade ett stycke CASIO C-801 till en medlem här på KS
Som jag la upp till salu i går på detta forum
//Simon
Snyggt.
Snart hittar solen sig fram igen
//Simon
Ja, vill se i verkligheten!Man tackar och bugarmåste slänga ihop en liten gtg snart!
Grattis!Kom precis hem till denna lilla rackaren som har besökt 4 länder senaste dygnetför ivrig för paketöppning
![]()
![]()
Bild?Gjorde det.![]()
Vad har du hittat för spännande läsning?Sitter o läser historien om Jaeger-LeCoultre med Reverso Day Date 270.8.36![]()
![]()
Här för tre timmar sedan.
Meh, okay
Hehe, nä inte kul!Ser vart du är... Har kört den förbannade vägen två gånger om dan i två års tid, inte kul!![]()
Ok! Trodde du skulle flyga ner till Arlanda!Hehe, nä inte kul!
Kört Östersund Sundsvall Östersund Arlanda idag...![]()
Eller som mamma svarade när jag mmsade bilden till henne "Tänk att den redan är full. Jättebra." Så är det aldrig någon som sagt om mig...Min lekmannabedömning säger att den är full...![]()
Jag lovar göra det på nästa GTG.Eller som mamma svarade när jag mmsade bilden till henne "Tänk att den redan är full. Jättebra." Så är det aldrig någon som sagt om mig...