• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_6925.JPG
Sommarväder betyder sommarklocka:cool: Ha en fin em KS:)

Stackare, du har kanske haft för många års skrivbordsjobb och förträngt att femtioårsdagen inträffat
;)

Hann inte skriva klart mitt tidigare inlägg när det blev min tur hos tandläkaren, den viktiga ironiska smileyn föll bort. :( :banghead:

Har fått besked att axeln inte har hoppat ur led som tur är! Nu väntar jag däremot på besked om jag skall läggas in för operation direkt då nyckelbenet har gått av eller om dom tror att det kan läka sig av sig själv!

IMG_9107.JPG
IMG_9109.JPG

Tråkigt! Hoppas du snart är kry igen.
Har du filmer så det räcker? :)

I lite drygt två år så har jag nu kämpat och slitit på komvux. Matte 1b, matte 2b, matte 3b, svenska 2, svenska 3, engelska 6 och samhällskunskap 1a2 är ämnena som jag har behövt att läsa upp för att bli behörig till min absoluta drömutbildning - fastighetsmäklare och idag så fick jag reda på att jag har klarat den sista mattekursen och därmed blivit färdig med komvux! Jag är så otroligt glad och stolt över mig själv, så nu unnar jag mig att ta igen mig en liten stund. Ikväll blir det champagne!
image.jpeg

I lite drygt två år så har jag nu kämpat och slitit på komvux. Matte 1b, matte 2b, matte 3b, svenska 2, svenska 3, engelska 6 och samhällskunskap 1a2 är ämnena som jag har behövt att läsa upp för att bli behörig till min absoluta drömutbildning - fastighetsmäklare och idag så fick jag reda på att jag har klarat den sista mattekursen och därmed blivit färdig med komvux! Jag är så otroligt glad och stolt över mig själv, så nu unnar jag mig att ta igen mig en liten stund. Ikväll blir det champagne!
image.jpeg
Grattis

Tillbaka
Topp