Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ruskigt snygg bild! Vad fotar du med?Gör just ingenting
![]()
Ruskigt snygg bild! Vad fotar du med?
AjdåLigger på akuten med en förmodad axel ur led!
![]()
Ja det är det verkligen. Huset vi har ligger på toppen av denna väg, några ggr per dag hör man hur det kommer några sköna hojar och sträcker utMC-väg delux
![]()
Krya på dig Affe!Ligger på akuten med en förmodad axel ur led!
![]()
Fyfan! Hoppas på snabbt tillfrisknande!Har fått besked att axeln inte har hoppat ur led som tur är! Nu väntar jag däremot på besked om jag skall läggas in för operation direkt då nyckelbenet har gått av!
![]()
![]()
Strålande sommarväder efter gårdagens regnande, försöker matcha himmel med urtavla.
![]()
Stackare, du har kanske haft för många års skrivbordsjobb och förträngt att femtioårsdagen inträffat
Har fått besked att axeln inte har hoppat ur led som tur är! Nu väntar jag däremot på besked om jag skall läggas in för operation direkt då nyckelbenet har gått av eller om dom tror att det kan läka sig av sig själv!
![]()
![]()
GrattisI lite drygt två år så har jag nu kämpat och slitit på komvux. Matte 1b, matte 2b, matte 3b, svenska 2, svenska 3, engelska 6 och samhällskunskap 1a2 är ämnena som jag har behövt att läsa upp för att bli behörig till min absoluta drömutbildning - fastighetsmäklare och idag så fick jag reda på att jag har klarat den sista mattekursen och därmed blivit färdig med komvux! Jag är så otroligt glad och stolt över mig själv, så nu unnar jag mig att ta igen mig en liten stund. Ikväll blir det champagne!
![]()