Aj! Hoppas på snabb läkning.
Gör jag också, tack för omtanken mannen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aj! Hoppas på snabb läkning.
På väg hem, ska på återbesök om en vecka, och då tas det ett beslut om jag ska opereras!
Sitter med landstingets kläder!
![]()
Suck...hoppas allt går bra och krya på dig Affe!
Vackert!Försöker se på film men kan inte släppa blicken ifrån denna
![]()
![]()
![]()
Den var inte så mycket fulare!Njuter av kvällssolen och nya beatern
![]()
Ha ha, tack vännenDen var inte så mycket fulare!Grattis
![]()
Den var det ett tag man fick njuta av LIVE! Borde ses snartHög tid att Pannan får komma ut lite. Den har legat bortglömd i lådan för länge.
![]()
Men inte med landstingets klocka väl?På väg hem, ska på återbesök om en vecka, och då tas det ett beslut om jag ska opereras!
Sitter med landstingets kläder!
![]()
Krya på dig affeDrar i mig lite smärtstillande tabletter, får väl se ifall man blir någo rolig då om ett tag!
![]()
Spännande diagnos med tanke på att en av läkarna träffade mig igår.![]()
Blir undersökta. Har just fått veta att jag är den sjukaste som finns. Ska opereras. En av läkarna.....
Försöker se på film men kan inte släppa blicken ifrån denna
![]()
![]()
![]()
Blä vad trist, hoppas på en snar bättring kompis !Ligger på akuten med en förmodad axel ur led!
![]()
Men inte med landstingets klocka väl?
Jag hoppas på snabb tillfriskning och läkning.
Blä vad trist, hoppas på en snar bättring kompis !
Blåpiller brukar inte vara så smärtstillande, men kör påDrar i mig lite smärtstillande tabletter, får väl se ifall man blir någo rolig då om ett tag!
![]()
En favorit! Liksom bryggeriet.Mkt bra val av öl!