Några Diskantare har du på plats iaf.Precis landat på Sweden rock, snart knäcker vi första ölen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Några Diskantare har du på plats iaf.Precis landat på Sweden rock, snart knäcker vi första ölen
![]()
Big like!Har varit på middag hos tjejens föräldrar, passade på att klämma lite på min eventuellt framtida svärfars klocka, där man ligger i lä.. Men en dag kanske man kam skaffa sig sin egen. Trevlig måndagskväll!
![]()
![]()
Rallyläder är aldrig fel!![]()
![]()
Nytt läder på suben, Hirsch rally. Bekvämt och snyggt!
Alltid snygga bilder från digNationaldagsfirandet fortsätter med min bästa sexa - röd och öppen. Matchar 6:e juni perfekt.
![]()
Ös på ba! Den är jäkligt fin!Var bara tvungen att stanna upp för (ännu) en bild på denna fantastiska klocka.
Men nu börjar det dugga så nu ska vi in!
![]()
Plus att din klocka är gul och blå!Klär mig i gult och blått!![]()
Eh, va? Var är den vittavlade 16570'n?Spelar fotboll och kubb omvartannat
![]()
+1 på den!Eh, va? Var är den vittavlade 16570'n?
Fick ett bra erbjudande så jag kunde inte säga nej... kanske blir nr 5 snart... he heEh, va? Var är den vittavlade 16570'n?
Har du inte lärt dig ÄN?Fick ett bra erbjudande så jag kunde inte säga nej... kanske blir nr 5 snart... he he
Ha ha, än så länge går det bra...Har du inte lärt dig ÄN?![]()
Snyggt 50-talsbord dessutom!! Det blir dubbellike på dettaNattar dagens klocka och manschettknappar
![]()