Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den enda fördelen med dagens väder är att grundvattennivåerna ökar.
![]()
OK då. Vi kan väl vara överens att det är grymt blött i Småland idag.Vad jag fick till mig är att växter suger upp det mesta - ingen stor förändring sker under sen vår-sommar. Det är riklig vinter nederbörd som gör att grundvattennivoerna ökar. Så det enda fördelen med regn på sommaren är... ehhh .... att det finns bra anledning att köpa en vattentätt klocka.
![]()
Intressant! Dessutom förorsakade det min första nörd-stämpel!Läser om atom- och kärnfysik.![]()
Haha vilken fantastiskt rolig bild jag fick i huvudet nu! Men jag kan tänka mig att det inte var så roligt då.Intressant! Dessutom förorsakade det min första nörd-stämpel!
Totalt uppslukad av en bok om kvarkar och gluoner, blev jag inlåst(!)när biblioteket stängde
Jag blev tvungen att trycka på brandlarmet för att få bli hjälpt ut ur bibblan.
Preskriberat idag, då det hände -82!