Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha vilket avslut. Trodde man inte att det skulle bli 3 poängFast nu har vi ju noll - noll igen så det var ju skönt! En pinne idag skulle jag värdera som 3.
Hahaha vilket avslut. Trodde man inte att det skulle bli 3 poäng![]()
Grattis!Ringer till Apoteket för att fråga om jag kan ta ut mer morfintabletter för min smärtande axel!
![]()
![]()
Och YES! Det fanns mera godis och hämta ut!
Grattis!Tar studenten![]()
Fredagswirre = ....Tandhygienist = Check!
Veckohandla = Check!
Systemet = Check!
Dags att ta det lugnt = Check!
![]()
Den sträckan har jag gjort några gånger, men jag kom inte längre än till en annan stad på Ö som ligger en bit söder om Östersund. Det är drygt och underbart.Malaga---->Östersund
![]()
Går att kombinera, har jag hört.Borde städa garaget. Dricker öl istället.
![]()
Låter steget bättre än banjo.![]()
Är i värmlands djupaskogar och spelar beerpong
Fredagswirre = ....
Pappas påg?Frugan på nån jobb baluns, grabben (12år) kallar folk för fu##ing twats på Xbox live och jag pimplar öl och kollar fotboll. Life is good...
![]()
ÖreeeebrooooDen sträckan har jag gjort några gånger, men jag kom inte längre än till en annan stad på Ö som ligger en bit söder om Östersund. Det är drygt och underbart.
Oavsett hur det gick, fina foton i varje fall.Så kan det gå en fredag!
![]()
![]()
![]()
Ha ha, den sista färden. Kultfilm! Skrik som en grisLåter steget bättre än banjo.![]()
Jo vars, har svårt att förneka faderskapetPappas påg?![]()
Fira seger/bedöva sorgen, oavsett så blir flaskan tom.![]()
Funderar på vad som hände ?
Sverige segrade över Frankrike !
Och vad fan hände med Rom flaskan när bara slut blev kvar ?
Gubbarnas Ullared?Ska upp fyra i morgon bitti. Drar till gubbarnas Ullared kl fem.![]()
Och jag som trodde att du har koll på dygnet, kanske dags att köpa en klocka....Håller på att göra chokladbollar!
![]()
![]()
Chokladbollar mitt i natten? SmåsuspektHåller på att göra chokladbollar!
![]()
![]()
Chokladbollar mitt i natten? Småsuspekt![]()
Är man sjuk får man, cocosrullade då naturligtvis.Håller på att göra chokladbollar!
![]()
![]()
Galliano!!En hotshot till TACK![]()