Du får leta lite i trådenhaha vem är det där `?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får leta lite i trådenhaha vem är det där `?
LS7?Idag fick subben hänga på ner i garaget och även åka en provtur i räjsbilen till biltema och handla pizza till familjen
Nu på kvällskvisten har vi gått igenom lite loggar från dagens körning och tagit en öl nere i garagetså kallad myslördag
![]()
![]()
"Nää"Jag var ju barnvakt åt dig förra helgen, då klagade du inte.![]()
Bingo!! Har länge funderat på att bygga ut altanen men med Ruben som vän kommer jag att bygga ut toaletten.hittad emås te va ra @Ruben
Golvvärmen är ju redan inlagd, så räcker med en go heltäckningsmattaBingo!! Har länge funderat på att bygga ut altanen men med Ruben som vän kommer jag att bygga ut toaletten.
HahaBingo!! Har länge funderat på att bygga ut altanen men med Ruben som vän kommer jag att bygga ut toaletten.
Golvvärmen är ju redan inlagd, så räcker med en go heltäckningsmatta![]()
Inte så långt ifrån. Den är baserad på ls1 men allt är eftermarknad. 428cui
Intressant!Rotisseriröker en rimmad skinka!
![]()
(@jabla (har för mig det var dig jag lovade) så tycker jag spettet är ett bra tillägg värt att ha. Däremot så är en extra brännare för det, bakom, helt onödigt då det imho blir bättre med vanliga).