Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt nice!
Klart det gör, jag sätter in en annons på Handla - Säljes, bytes - "retur om det inte smakar gott" (hoppas att den inte tas upp i Vilken är den minst prisvärda.......-tråden)WOW...så gött, bra jobbat där, går det att lägga in än beställning
!
Tog skägget bilden?Dags att gå och lägga sig, kan det vara första gången i KS historia som det görs dubbelpipigt och samtidigt dokumenteras!
Tyvärr så är det svårt att få bra skärpa Hahaha!
![]()
Wow, en sådan har jag haft! Det var en rätt trevlig modell. Svågern tiggde till sig den sedan, antagligen slängde han den när batteriet tog slutBytt armband på en gammal trotjänare och lite av en klassiker!
![]()
![]()
Wow, en sådan har jag haft! Det var en rätt trevlig modell. Svågern tiggde till sig den sedan, antagligen slängde han den när batteriet tog slut![]()
Klart det gör, jag sätter in en annons på Handla - Säljes, bytes - "retur om det inte smakar gott" (hoppas att den inte tas upp i Vilken är den minst prisvärda.......-tråden)
![]()
Den där minns jag! Har denna som nog inte tickat sedan 1992 typ. Tyckte den var grymt snygg när jag köpte den.Bytt armband på en gammal trotjänare och lite av en klassiker!
![]()
![]()
![]()
Den där minns jag! Har denna som nog inte tickat sedan 1992 typ. Tyckte den var grymt snygg när jag köpte den.
vilken sötnos, katter och hundar går inte att motstå, det är ingen ide att försöka de vinner alltid ändåMin lilla, håller fullt med och försöker också övertyga mig om att det är hårt - jag ska försöka stå emot lite i alla fall!
![]()