Du skulle ju lägga alla klockköps funderingar på hyllan nu efter POVi bläddrar i Omegas pruduktkatalog och undrar vad nästa klocka ska bli?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du skulle ju lägga alla klockköps funderingar på hyllan nu efter POVi bläddrar i Omegas pruduktkatalog och undrar vad nästa klocka ska bli?
![]()
Asså.. nu pratar vi om några år! Tycker den är snygg med känner inget behov alls.Du skulle ju lägga alla klockköps funderingar på hyllan nu efter POMen har hört att Rolex är riktigt trevliga???!!
Den där grodan är svår att svälja!Asså.. nu pratar vi om några år! Tycker den är snygg med känner inget behov alls.
Kanske är att svära i kyrkan här, men rolex har en del att fortfarande bevisa för mig. Måste väll dock prova innan jag kan avfärda på riktigt.
Önskar Inox lycka till, kämpa, kämpaKollar när INOX:n snurrar med stenar...
![]()
Grattis till ditt nya sommarjobb!Räknar golfbollar![]()
.
Jag förväntar mig att det enbart kommer att serveras matrester när vi besöker dig nästa gång.Ja då var det dags för matrester igen...
![]()
@Urkvinnan välkommen till "här har du ditt kylskåp" du behöver inte följa nån matblogg, jag och många andra finns ju här på KS!![]()
Ber om ursäkt för nylagad tomat/mozarella-paj senast...Jag förväntar mig att det enbart kommer att serveras matrester när vi besöker dig nästa gång.
Den var mycket god, men den var säkert, om möjligt, ännu godare dagen efter.Ber om ursäkt för nylagad tomat/mozarella-paj senast...
Det gäller att ha många bollar i luftenGrattis till ditt nya sommarjobb!![]()
Jag vet och du får sväva i ovisshet...Den var mycket god, men den var säkert, om möjligt, ännu godare dagen efter.
Är det månne Hagabion i bakgrunden? Linné terassen?Tack så mkt
Bjuder på en till:
![]()
Så rättÄr det månne Hagabion i bakgrunden? Linné terassen?