• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tänker ta igen mig lite efter en hård förmiddag!

image.jpg
image.jpg
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Fortsätter botanisera bland natoband som nyfrälst
20170615_114915.jpg
snygg match!, gick över från nato till perlon själv och köpte på mig så jag kan matcha rätt friskt... rätt nice även att köpa till bra spännen och byta ut så du får rätt nyans mot klockan och lite bättre kvalitet på spännet. Bara som tips men du kanske redan gjort allt.
 

Wboy

Panerai
snygg match!, gick över från nato till perlon själv och köpte på mig så jag kan matcha rätt friskt... rätt nice även att köpa till bra spännen och byta ut så du får rätt nyans mot klockan och lite bättre kvalitet på spännet. Bara som tips men du kanske redan gjort allt.
Tack för tipsen. Metallen matchar hyfsat väl. Funderar dock på att leta upp lite satsigare naton. Dessa är dock rätt bra.
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Tack för tipsen. Metallen matchar hyfsat väl. Funderar dock på att leta upp lite satsigare naton. Dessa är dock rätt bra.
np, själv köpte jag riktiga strap-spännen i rätt metall/nyans och monterade på mina perlon. Vanliga perlonspännen (även det s k premiumspännet) är platt tunn plåt och inte så classy...
 
Topp